Wednesday, 15 February 2012

(VIDEO) ABANG AJAR ADIK BACA IQRA'

Alhamdulillah..
Seronok bila tengok keletah anak-anak. Video ni saya ambil lepas saya mengajar Ammar (abang) baca Iqra’ pada satu malam tu. Lepas tu dia pulak nak ajar adiknya Adam. Seronok tengok gelagat diorang sbb tu saya rakam..nasib baik sempat. Pandai jugak Ammar ni mengajar dan sabar jugak dia melayan karenak adik dia yang kadang2 sebut tak betul dan main-main..hehe
Insya Allah, moga anak-anak saya bijak Al-Quran dan saya mahu ada di antara mereka menjadi Al Hafiz, kerana ibubapa yang mempunyai anak yang menghafaz Al-Quran ni senang masuk syurga..biiznillah..










The 1st Commandment from Almighty is "Read". So please Read because reading is knowledge and knowledge is power.





Thank you for reading this blog!




7 comments:

هانيم إرشاد said...

comelnyee :)
moga-2..

Husna said...

Hanim..
thank you..Insya Allah..moga2

Sch@ said...

Ya Allah ..
Cerdiknyer cik Abg ni ...
Mudah-mudahan ye Husna ..

Teacher Basariah said...

sweet sangat..

oktant said...

Moga hajat Husna inginkan mereka manjadi Al-Hafiz dimakbulkan-Nya. Amin.

Husna said...

Insya Allah..Ameen..
terima kasih semua..atas doa

faizul badri said...

Sekarang ni ada pen elektronik yang boleh bantu kita belajar iqra..
Kanak2 dan dewasa pun sesuai...
http://www.muslimchoices.com/?p=pen_pintar_my_iman