Friday 2 December 2011





Alhamdulillah..

Syukur ke hadrat Allah SWT atas nikmat rezeki sehingga ke hari ni. Semalam genap 5 tahun usia perkahwinan kami…Alhamdulillah.. 5 tahun yang membahagiakan..semoga masih ada another 5 years..and more sehingga akhir hayat kami..



Saya nak umumkan keputusan GIVEAWAY 5TH WEDDING ANNIVERSARY ALIAS DAN HUSNA yang saya anjurkan..saya ingatkan tak ada langsung penyertaan..tapi Alhamdulillah..walaupun tak banyak tapi saya rasa sangat terharu dengan hasil usaha yang diberikan..lama jugak saya nak buat keputusan. Dengan mengira banyak factor, maka dengan ini saya umumkan..




ialah





jom terjah blog Nida dan baca entry yang ditujukan untuk kami berdua…





TAHNIAH!!
Nida telah memenangi wang tunai RM100





Jom terjah juga peserta GA yang lain…






terima kasih yang tak terhingga atas penyertaan anda semua..Insya Allah, lain kali boleh saya buat lagi…





Thank you for reading this blog!

4 comments:

Husna said...

Salam Tahniah NIda..

if NIda baca ni..sila sms no akaun ok ke 0133735900..bagi nnti bg nama penuh sekali ok..saya tak boleh nak tinggal komen kat blog nida..

Nida said...

As-salam

Ya Allah.. tangan menggigil untuk menekan papan kekunci ini. Rezeki buat keluarga.. selautan terima kasih buat Husna dan Alias.

Selamat ulangtahun perkahwinan buat kalian.. moga sentiasa dalam rahmat Ilahi.. dan moga kebahagiaan sentiasa mengiringi kalian..ameeeeeennnn.

Insya Allah nanti Nida akan sent maklumat yang diperlukan.. terima kasih sekali lagi Husna (tiba-tiba bergenang airmata apabila usaha dihargai...).

Good luck dalam study.. moga berjaya dalam PhD.. kebetulan hubby Nida juga sedang dalam pengajian PhD.. moga kalian berjaya..Insya Allah.

Unknown said...

Salam Husna..

Maaf lambat bagi no akaun.. Insya Allah Ahad@Isnin ni Nida bagi ye.. sekarang nak pi ke pulau, tak sempat nak cari handphone mana letak (lupa letak daaa)...

Unknown said...

alamak.. ni Nida.. malas nak sign in akaun suami..hehe