Saturday 16 July 2011

Blog Oh Blog....

Aku sokong 100% dengan entry Ayeem Ayam pasal Blog yang menyakit hati sbb aku pun pernah terkena camtu tp tak ingat blog yang mana entah..mmg sekali tu je la masuk..annoying betul. Aku pon pakai broadband jugak..blog yang berat nak loading tu mmg auto reject la unless kalo perlu sangat..kalo nak jugak letak lagu, buat manual jgn auto play ok...so, sebagai blogger baru mmg aku amik pengajaran..make it simple and nice.. Hopefully bila otai blogger Ayeem Ayam ni yg buat entry teguran mcm, org akan ikut la..



aku ada komen kt entry Ayeem Ayam tu, pasal org yang suka tinggal link untuk entry baru dia kat ruang komen.. baca bawah ni


so, jgn letak link kt ruang komen ye..mmg saya takkan bukak blog tu and tak follow..




 Happy blogging to all.


Hari ni keluar rumah pakai baju kuning..kena tangkap tak? heheehe..(jangan buat pasal ok)
bye..



thank you for reading this blog


3 comments:

adarnadzmie said...

salam kenal...

Ayeem Jemain said...

da tinggalkan pesan kat kotak komen tu, tp org still letak link. -.-. btw, komen blog ni ade captcha. hehe

husna said...

hi adarnadzmie..salam kenal

thanks ayeem singgah sini..hehehe..
nnti sy check kt tutorial awak cane nk remove captcha..budak br ada blog hihihi..