Tuesday 16 April 2013

My Current Obsessions-Keek and Instagram

 
 
Salam semua,
Semenjak dua menjak ni addicted betul dengan Keek ni. So saya pun create la akaun. Tp niat memula tu nk tengok keek orang je, sbb saya ni malu nak rekod diri sendiri bercakap, dah pernah try tp tergelak hehehe.. Dan saya boleh ulang byk2 kali tgk keek anak tomok tu. Comel sangat! .'.biasa dia ni...ayah marah nanti' kehkehkeh..
 
So, sesiapa yang sudi nak tengok my other side of my world selain blog ni, boleh la tengok kat akaun keek saya ni. At the moment video anak2 saya je. Nanti kita try cakap2 ok. One more thing, saya jgk addicted dengan Instagram. Orang lain dah lama ada, saya baru je nak start huhu. A picture is worth a thousand words kan. Tak yah letak caption pun orang dah paham. Self explanatory. Tapi saya suka org letak gambar dengan caption yang menarik. Seronok baca. So, kalau you all ada Keek and Instagram akaun komen la kat bawah ni, kalau best saya follow haha!
 
 
 
 
 
 
 
Thank you for reading this blog!
 
 
 

No comments: