Thursday 22 September 2016

Newly Launch NADA3 Private Garden Home 20x80, 25 Sept 2016

Ada lagi satu pelancaran rasmi NADA3 rumah teres 2 tingkat 20x80 di Nada Alam 25 September 2016 hari Ahad ini.


Maklumat lanjut tentang boleh lawati laman web http://www.nada-alam.com.my/?cur=property/page&id=25&title=Overview

  
Kepada yang masih 'house hunting', marilah berhunting lagi. Manalah tahu kan, jumpa rumah yang berkenan di hati.


Kalau berkenan boleh terus booking. Saya ada offer. Saya boleh jadi 'introducer' anda dan kita boleh claim cash dan voucher bernilai RM3000. Anda dapat, saya dapat..win-win situation ok. Dengan syarat, masa booking tu, anda kena namakan saya sebagai introducer, beritahu salesperson tu saya ada introducer. Kalau anda tak beritahu awal-awal, susah nak claim nanti. Dah banyak kali tau jadi macam ni, rugi sangat-sangat.

Ingat ye, masa booking beritahu ada introducer dan bagi nama saya.
WA saya 013-3735900 Husna



Rugi beli rumah tapi tak redeem hadiah yang diberikan. Voucher RM3000 tu anda boleh beli kipas, aircond, lampu, cat atau apa sahaja barang keperluan rumah baru.
Jumpa kat sana 25 September ni ok!






1 comment:

Unknown said...

Salam puan.apa pendapat puan utk perumahan under seri pajam? Sbb dgr cerita bhwa rmh under seri pajam tidak berkualiti.wallahualm