Wednesday 17 December 2014

DAH KONVO PHD YEAYYY!!

 
 
Alhamdulillah..finally, we have made it. Double celebration with my En. Husband. Kitorang konvo sama2. Memang kitorang plan dulu2 pernah nak konvo sama2. Patutnya saya dah konvo tahun lepas, tapi ada halangan pulak, so this is the time..yeyeah!!!.... Sama sidang dan sesi pulak tu (Hari Sabtu 1 Nov 2014, Sidang 1, Sesi 1), so senang nak uruskan.

 

Parents we all masing2 tak dapat datang. Anak-anak pulak saya mintak tolong kakak dan adik saya jagakan. Plannya, bila kitorang nak kluar dewan baru diorang datang. Malangnya, hujan lebat, jalan sangat jammed. Diorang pun patah balik.

 

Pagi-pagi sebelum masuk dewan dah bergambar siap2 sebab takut tak sempat. Memang betul pun. Bila keluar dewan, hujan baru berhenti, bertembung pulak dengan orang yang nak masuk sidang petang, sangat crowded jadinya. Jalan pun lecak..habis kasut kitorang haha..

 


Us! Alhamdulillah

 

Sempat snap ni masa En. Husband naik stage.

 



Me. Nampak gemuk tak? hehe..preggy @27 weeks. Alhamdulillah


 




My cinta hati. Juga personal doktor saya. Dari sekecil-kecil penyakit semua saya mengadu haha...

 



Thanks Yana for coming and bagi hadiah. Yang berkonvo sama tu ialah schoolmate saya dulu dan coursemate husband saya, Dr. Maryam.

 

Alhamdulillah. Rasa sangat bersyukur dan gembira sangat walaupun sedih mak dan abah saya tak dapat datang tengok saya bergraduat. Terima kasih kepada semua yang banyak menyokong saya dan En. Husband saya. Kami dah lalui perit jerih ni bertahun-tahun bersama-sama, dan pada masa yang sama membesarkan 2 orang anak. Memang sangat meletihkan tapi berbaloi dan bermakna kan untuk dikenang sepanjang hayat.

 

Thank you for reading this blog!
 
 

4 comments:

Nadym said...

Really inspiring. Congrats to both of you!

Husna said...

Thanks Nadym. All d best to you

Engku Artini said...

wahh... tahiah2!.. tumpang bangga sekaki....bestnya dpt konvo sekali dgn husband. tahniah lg skali!

Amir renovation said...

Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298